BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 18, 2011

lalalalalaalalalalala..
Happy birthday to me..Happy birthday to me..Happy birthday to me...Happy birthday to me!!

today is my BIRTHDAY..i was born on 18th November 1985..yes I am 26years old.

this is my 1st b'day cake for THIS year


yummy..I hope dat I will not 'gemok" after eating this delicious marvelous cake

btw, this cake is from my officemate kak rozi n elaine(we call amoi)hahaha

text below coming from my Facebook..hahaha..mls nk retype..copy pun acilah yeeee..

Alhamdulillah syukur kerana dengan izin-Nya hr ni aku masih lg mampu bernafas.tiada apa yg diinginkan melainkan kebahagian dan kesejahteraan hidup.dan dikesempatan ini jugak aku nak say Thank U very much to my mom yg sudi membesarkan aku.juga bebanyak terima kasih pd semua yg dah wish besday n mendokan aku.terasa seperti artis plak hr ni.tiba2 jd HOT.Ahaksss..ok lets LEAVE THE PAST BEHIND.A NEW DAY BEGIN.semoga aku akan menjadi seorg wanita seorg anak seorg kakak seorg isteri seorg mama dan seorg sahabat yg lebih baik.opsss xlupa jugak seorg pekerja..hehehe..cmna blh miss ni..hehe..

I want n I will be the best.Happy Bithday to myself!!TQ All.

last but not least,

thank U to my officemate for the KIUT b'day cake

next month ur turn plak ye cik Puan rozi..tunggu lah kauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!hahahaha

2 comments:

chentahatiku said...

wah wah wah mau balas dendam nampak....apa kau mau buat haaa........????????????

bidadarikayangan said...

hahahahahahahaha..wait n c rs2 nk boh lilin hat bila blackout suruh tiup..