BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 16, 2011

My New Hobby

dah lama entry ni terbantut..gara-gara blog xleh nk sign in..nk comment pun xleh..aku ni dah berkobar-kobar semangat nak cerita tentang hobby baru..

semuanya bermula apabila aku nak mencari resepi-resepi untuk aku try..kakakaka..1st resepi aku dapat adalah ikan siakap tiga rasa..alhamdulillah..dah try n jd..dpt sambutan hangat di rumah smpai tiap2 minggu kena bt ikan siakap 3 rasa..

sekali bt bukan seekor tapi 2-3ekor..makannya 5 org je..mmg save kalu buat sendiri dari pegi makan kat luar..tp skrg ni bukan musim ikan siakap..agak mahal la sikit..sekilo RM16..klu time byk tu sekor RM10 jer..bygkan kita makan kat kedai tu puluh2 ringgit sekor..masak dia senang sgt..
pastu duk teringin nak makan kek coklat..nak bt malas lagi..hehehe..resepinya ada je..tp sibuk jugak mencari resepi lain lagi..nak try bt yg lain pulak..

ingat mlm ni or esok nk bt lah kek coklat..tp kali ni nk bt yg kukus punya..simple skit..xssh..klu resepi yg aku bt tu renyah sangat..

xsabar ni nk mkn kek coklat..dr pregnant hr tu lgi nk bt tp xlarat..skrg nk bersalin tp ttp xleh bt jgk lg sbb aku klu bt kek xpandai guna mixer..(membazir beli).. aku pandai pukul dgn tgn je..aku penah try bt guna mixer..xjd..pkl lebih ke pkl kurg ke xtau la..

ok lah..nk bt keja dulu lah..nnt smbg lagi..nnt aku masukkan gmbr kek tu yer..tp kn tunggu aku bt dulu la..kukuikui..mintak2 la jadi..tau2 je la kan kalau amik resepi dr internet ni..nk kn pandai oter skit2..hihi



0 comments: