BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 10, 2011

NIKONsssssssssssssssss!!

uhuhuhu bilakah akan dapat kumiliki???xleh tahan lg dah utk memilikinyaaa..hihihi..hasil dr tgkapan gmbrnya sgtlah mantopss..sgt2 jelous kpd yg tlh memilikinya..

I Want Oneee...I Want Oneeee..saya nak satu.....

huhuhu..skrg ni lg bersemangat dan berkobar2 utk mensurvey model2 terbaik dan spesifikasinya..

ada sapa2 yg pakar x disini???sila advise saya..

 sebenarnya dah lama aku dan en suami berangan2 utk beli camera mahal ni..hihihi..tpi belum beli jugak xtau knp..kalau xsilap krozi pun nak belikan???hihihi btoi dak krozi???
tu la last year dapat bonus dr company byk2 xnk beli..6 bulan tu bonus company kitorg bagi..last2 xtau mna pegi duit tu..huhuhu..klu beli la time tu..for sure skrg aku dah x angau mcm skrg ni kan..ye la mana tak angaunya..buka FB org ni gmbr cantik..buka blog org tu gmbr cantik..ishhhhh..xleh jadi..membara je..gatal je tgn ni nk beli..pulak tu dpt try camera odie..sgt lah best..sungguh saya xsabar..hihi..

D90/price RM3,598


uhuhuhu..sgtlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh mahal..kakakakakakaka meh kita tgk yg cheaper skit..

D3100/price RM2,198






laaaaaaaaaaaaaaaaaaggiii...hhihihi


D5100/price RM2,698


D5100 ni pun cam okay jugak..tp klu dpt D90 laaaaaaaagi okay..hahahaha..pe pun bergantung pada spec..

tapi

bilakah akan kumiliki???
akan terjawap bila??hihihi ofcoslah bila aku dah memilikinya..

4 comments:

chentahatiku said...

a'ah krozi pun nak jugak...........best nengok gmbr org len santik2 waaa jeles sgguh2 ni x tipu...hahahaha
ada harapan kah bonus tahun ni nak beli...huhuhu tu la tahun lepas dpt byk gatal xnak beli....aduh2 sakit hati dong sapa yg telah memiliki camera sebegitu.....

bidadarikayangan said...

kan..kan..kan..kan..kan..kan..sakit hati sgt2..jelous..klu la dpt byk lg cam thn lps alangkah bahagianya..hihihi..tp xmo berharap tkut kuciwa..

blog masak2 tu pakai camera canon apa krozi??tp website canon mcm xdak hrga ja..nikon ada hrga..

niera ahmad said...

aku pon dok idam D90..huhu. Tapi sangatla mahal. Aku dok idam camera ni pas try yg odi punya. Kira camera odi jd inspirasi wat kita nk beli.. hehe.
Antara hang ngan aku, agak2 sapa beli dlu???

bidadarikayangan said...

tu la..mhal ar D90..xdpt D90 Dpt D3100 pun ok dah tu..tp aku cam nam D5100 kot..hahaha..klu la ada yg baik hati nk hadiahkan D90 alangkah beruntungnya hidup ini..kakakaka