BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 21, 2011

.: makanan dan pemakanan :.

hurmmm..tetiba rs nak meluahkan perasaan lak..walaupun time blk cuma ada lagi 10minit je..hihi

hurmmm walaupun dah yahoo dr masa2 berpantang tp tetap xdpt nk mkn mknn lazat2 dan pebret kan??tul x ummi tul x mama rina tul x krozi??? (-.-)

walaupun sedikit kecewa tapi untuk anak-anak tercinta terpaksa juga lupakan semua tu kan..

makanan-makanan itu adalah........


k..kita continue blk story ttg makanan & pemakanan..

hihi..ummi..mmg la mkn sume bnda..tp yg aku mksdkan disini mkn mknn seperti junkfood..like keropok,meggi dan yg sewaktu dengannya..hihi..demi anak tercinta terpaksa la tahan nafsu nk mkn bnda2 cmni..plus pulak aku dah dilarang utk mkn mknn2 ni oleh en suami sbb nnt mknn2 tu effect pd amani pulak..

tpkan..tpkan..tpkaaaaaaaaaaaaaaaannn..

semalam, family aku makan buah jambu batu..uwaaaaaaaaaaaaa sadis..xdpt mkn..sedapnye aku tgk diorg mkn..hihihi

k lah kawan2..nk bg amani tido jap..chaowss

1 comments:

.:. Ummi :. said...

aku makan je semua..hoho..b4 mkn baca satu doa ni..tp mls plak nk taip..hehe..hg pam susu untuk amani dpt byk eh?